درس فیزیک ۱، یکی از درس‌های مشترک عمومی در رشته‌های فنی-مهندسی و علوم پایه است. مهم‌ترین منبعی که اغلب اساتید فیزیک از آن استفاده می‌کنند، جلد اول فیزیک هالیدی است. بنابراین حل مسائل این کتاب به شما کمک می‌کند که بر حل مسئله‌های مشابه مسلط شوید. اما علاوه بر آن با حل نمونه سوالات فیزیک ۱ دانشگاه های معتبر می‌توانید آمادگی و اعتماد به نفس بیشتری برای جلسه امتحان داشته باشید.

در ادامه تعدادی از نمونه سوالات فیزیک ۱ از چند دانشگاه معتبر کشور آمده است. پیشنهاد ما این است که ابتدا سعی کنید خودتان آن‌ها را حل کنید. سپس پاسخ خود را با پاسخنامه چک کنید، یا اگر در حل مسئله به مشکلی برخوردید، از آن کمک بگیرید.

 

نمونه سوالات فیزیک ۱ دانشگاه صنعتی اصفهان

این مجموعه نمونه سوالات، سوالات امتحانی سال‌های ۸۶ و ۸۷ و ۹۱ و ۹۲ فزیک پایه ۱ یا فیزیک مکانیک را که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شده است، در بر می‌گیرد. ۳ سری از نمونه سوالات این مجموعه تایپ شده هستند و یک سری دیگر دست‌نویس.

 

نمونه سوالات فیزیک 1 دانشگاه

نمونه سوالات فیزیک ۱ دانشگاه

 

با توجه به این‌که سر فصل‌های درس فیزیک پایه ۱ برای برخی رشته‌ها مانند شیمی و کشاورزی متفاوت است، یک نمونه هم از نمونه سوالات فیزیک ۱ دانشگاه مربوط به رشته شیمی برایتان آماده کرده‌ایم که شامل مباحث ترمودینامیک هم می‌شود. هم‌چنین سری سوم سوالات شامل چند سوال ترمودینامیک نیز می‌شود.

 

سری اول نمونه سوالات فیزیک ۱ دانشگاه صنعتی اصفهان

سری دوم نمونه سوالات فیزیک ۱ دانشگاه صنعتی اصفهان

سری سوم نمونه سوالات فیزیک ۱ دانشگاه صنعتی اصفهان

سری چهارم نمونه سوالات فیزیک ۱ دانشگاه صنعتی اصفهان

ما را از نظرات خود محروم نکنید :-)

راستی در کانال تلگرام ما عضو شده‌اید؟        www.telegram.me/phypo